четвртак, 15. март 2012.

Day 11- Hot and cold

Apsurd, sve je apsurd! Ubedjujem sebe da cu jednog dana otvoriti srce prema tebi, a znam da ces me iskulirati ili me namerno izbaciti iz zivota. Znam da ces to uraditi, ti si jednostavno takav, ali ne, prezivecu bez tebe. Vidim nas kao glavne likove tipicne, klise romanticne komedije. Minut kasnije zelim da ti otkinem glavu, i pravim se da je to normalno. Ubedjujem sebe da mi se ne svidjas, to je privremeno, ne zelim nista sa tobom. Nisi savrsen za mene, nisi ono o cemu sanjam, ali te zelim na nacine na koje nikada nikoga nisam zelela. Zasto ne mozemo da budemo zajedno? Reci mi, zasto me ne volis isto kao ja tebe? Nisam savrsena, ali znam da smo jedno za drugo. Nedosajes mi, svakog dana sve vise. Hoces li me ikada pustiti da zivim zivot kakav zasluzujem i reci mi iskreno sta mislis o meni? Dani i noci prolaze, a tebe nema. Kada te vidim moram da se nasmejem, pored tebe nikad nisam ozbilja. Volim tvoj glas, mada uvek cutis. Ti me mucis, a da ni ne znas kako je meni. Sada znam da moram da te zaboravim, kraj je definitivno dosao, i to davno.

 Nikada neces znati koliko te volim... Baklavo, sta se sa nama desilo?

Jedite kolace,
Nevena Nikolic

Нема коментара:

Постави коментар