недеља, 25. март 2012.

Day 21- Reality check

Zanimljiva nedelja u pravom smislu te reci. Dani prolaze sve brze, i sve vise osecam kako tenzija raste. Kraj skole, prijemni ispit, letnji raspust. Da li se nesto promenilo?Hmm, ne. Mada kada malo bolje razmislim jeste, makar je moj ljubavni zivot postao zanimljiv. Dve osobe su se ove nedelje raspitivale za mene. Kada ima zainteresovanih shvatam da sam ja kriva sto nemam decka. Ja trazim nesto savrseno, ta osoba mora da bude ambiciozna, mora da studira, da mi odgovara na svim poljima. Ne, ne trazim momka da me ozeni, ali ne zelim da se zaljubim sada kada treba da upisem fakultet, a narocito ne u osobu koja nije ona koju bih ja mozda zelela za sebe.
Moja dijeta ide katastrofalno, i razmisljam da li je laganje same sebe da sam na dijeti i malo pametno? Zelim da smrsam, ali nemam snage, ni volje. I mada to radim za sebe nemam ni pravi motiv za to, sta ce mi se u zivotu promeniti osim konfekcijskog broja?
Moj tata ce biti povredjen skoro mesec dana duze nego sto je trebalo, i u Kanadu putuje mozda tek u avgustu, sto za mene indikrektno povecava sanse da za maturu budem ona koja ce ostati kod kuce.

I dok se sva ova sranja desavaju moj mozak je na nekom drugom nebu, ne zanima ga skola, trud, rad, nista.
Zivim u mjuziklu, a ni ne vidim dramu koja me okruzuje.
Ali ono kao, sve bi trebalo da bude bolje, mozda.

Jedite kolace,
Nevena Nikolic.

Нема коментара:

Постави коментар