понедељак, 05. март 2012.

Dear diary day 1- Goodbye my lover, goodbye my friend

Although I'm normal person (maybe because I haven't been tested) in me there are two completely different persons in me. Hedonism and perfectionism? No, it is not good combination!
My whole life I've been switching sides, and I still don't know which one is better.
Hedonist is always uninterested and careless, always dreaming and enjoying every moment.
Perfectionist is boring. Everything is bad, and everything should be fixed. In next two minutes it will be disappointed in this post. - it is the bitch.
Unfortunately hedonist is a little less in the light now, because perfectionist is coming out, and it just bitch slapped hedonist.  "Farewell happiness, sadness I'm coming back to you...."- I'll start with my New Year resolutions, 
and I'm starting from the top

Diet and gym 
It doesn't matter if I'm perfectionist or hedonist, I really want to lose weight. On scale from 1-10, 
My face always gets solid 5, but my body gets 1. And the worst part is that in the end I just get 
depressed and eat more.
But two minutes later I just smile, and pretend it never happened, and love myself even more. 
I can't live like this anymore, I want changes!
Gym, diet and realizing that till the end of my life I'll have to eat food I don't like, but if it will 
make me happy, than why not?

Studying
Like always, I'll always hate it. But I'll have to  study to go to university.

Anyway,
Eat cakes (when I can't),
Nevena Nikolić

Iako spadam među normalne osobe (možda zato što nikada nisam posećivala psihijatra) u meni su uvek postojale dve podeljene ličnosti koje ne mogu jedna sa drugom. Hedonizam i perferkcionizam? Ne, nikako nije dobra kombinacija.
Celog života samo menjam stranu i nikako da nađem onu koja je prava.
Hedonista je uvek naporan po pitanju nemarnosti i bezobrazluka, neverovatne želje za uživanjem i verovanjem da je jedini smisao života u uživanju.
Perferkcionista je smarač. Sve je loše, sve se mora popraviti. Čak će za dva minuta zažaliti što je ovaj post objavljen i naći milion mana u tekstu- ovu stranu ne volim, zato što je prava kučka.
Na moju veliku žalost hedonista počinje da pada u drugi plan, a perferkcionizam polako isplivava, i ako ne budem uspela da nađem pravi balans moguće je da narednih meseci hedonista i ja nećemo biti srećni, a dok ne nađem kompromis: "Zbogom srećo, tugo vraćam ti se ja..."- počinje ostvarivanje novogodišnjih obećanja, i to onih najglavnijih.

Dijeta i teretana
Bila perferkcionista ili hedonista oko ove strane sam se uvek slagala, moram da skinem višak kilograma. Na skali od 1 do 10 svojoj faci bih uvek davala solidnu 5., a mom telu zabetoniranog keca. Kada bih se zagledala i shvatila da sam nezadovoljna samo bih se deprimirala, preždrala i mrzela sebe. Ali dva minuta kasnije bih pomislila kako situacija nije toliko loša i opet volela sebe. Više ne mogu tako, hoću promene! Teretana, dijeta i shvatanje da do kraja života moram da jedem splačine, ali ako će mi to pomoći da se ja osećam bolje, što da ne?

Učenje
Ono standardno, ovu stranu i fanatična strana mene mrzi. Moram da učim da upišem fakultet, ali me toliko mrzi da ja to ne mogu da opišem

Jedite kolače, (kada ja već ne mogu)
Nevena Nikolić

1 коментар:

  1. Pojescu sve kolace, nadam se da nam nista nece stati na put ka ostvarenju ovogodisnjih planova...

    http://style-trigger.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши