среда, 14. новембар 2012.

Gde je on?

I konačno se desilo ono što sam htela tako dugo! Ja Nevena Nikolić bila sam u vezi i to celih 5 dana. Uz savete "How to be a heartbreaker" završila sam to mučenje uz obrazloženje koje sada ne bih mogla da ponovim, pa da mi neko ponovo pusti na traci šta sam rekla.
Biti sa nekim ko ti se sviđa i završiti posle tako kratkog vremena, možda je jedan od najčudnijih fenomena koje sam ikada videla i zaista bih volela da znam šta se dešava u mom mozgu, i zašto to radim?

Ja volim da sam zaljubljena, želim da se nekome predam od prvog poljupca i da znam da mi je do te osobe stalo. Želim da je pre svega on meni najbliži prijatelj kojem sve mogu da kažem, da smo izašli na 2-3 date-a i da se i dalje nismo poljubili. Da nam veza ide polako i da smo zaljubljeni, ne da tek čekamo zaljubljivanje.
Ne želim dobrice koje žele dugu vezu, već nekoga ko nema predstavu da li želi dugu ili kratku vezu, ali opet nekoga koga ću razumeti. Treba mi neko ko me neće videti kao svaku drugu princezu, već kao jedinstveno umetničko delo koje svakim danom još više upoznaje. Neko ko će sa mnom bez problema moći da izigrava budalu i smeje se običnim parovima. Neko ko će pevati pesmu na sred ulice dok šetamo i kao idealno mesto za sastanak videti Zoo vrt ili luna park, možda streljanu ili utakmicu. Treba mi neko ko deluje kao skot, ali samo zato što kao i ja idealizuje ljubav.

Gde je on?

Jedite kolače,
Nevena Nikolić

Нема коментара:

Постави коментар